Newsletter

Livrare, Garantie si Retur

LIVRARE GRATUITA pentru comenzi peste 299 Lei!*


In perioada sarbatorilor termenul de livrare pentru produsele "la comanda" (produsele ce nu se afla pe stoc) va fi comunicat exclusiv de catre operatorul telefonic.


Livrarea rapida

Fly Music ofera livrarea rapida pentru toate comenzile indiferente de valoare comenzii. 
'Livrarea Rapida' este opțiunea implicită și presupune livrarea produsului aflat în stoc în 24- 48 de ore prin curier rapid, cu excepția zilelor de Sâmbătă, Duminică si a sărbătorilor legale.
Comanda pana in ora 15:30 si expediem comanda dvs. in aceeasi zi, pentru produsele in stoc.

Cum primesc produsele?

Puteti opta ca produsele comandate sa le primiti la domiciliu sau sa le ridicati dintr-un magazin FlyMusic.

Cum platesc?

In cazul livrarii la domiciliu, veti plati produsele direct curierului care va face livrarea. Acestea vor fi insotite de factura si chitanta. Mai multe detalii pe pagina Cum Cumpar.

LIVRARE GRATUITA pentru comenzile online din municipiul Suceava. 

Taxa de transport la domiciliu daca locuiesc intr-o localitate unde este sediu curier:

- total comanda mai mare de 299 RON: LIVRARE GRATUITA

- total comanda mai mica de 299 RON: 25 RON*

Taxa de transport la domiciliu daca locuiesc intr-o localitate unde NU este sediu curier*:

- total comanda mai mare de 299 RON: 25 RON

- total comanda mai mica de 299 RON: 25 RON + 25 RON* = 50 RON

*Pentru destinatiile care necesita deplasarea curierului in afara oraselor cu sediu FAN COURIER, se percepe o taxa unica suplimentara de 25 RON, taxa suportata de catre client.


Clientul poate opta pentru a ridica pachetul direct din cel mai apropiat sediu FAN COURIER, evitand astfel plata taxei suplimentare.

Taxa de transport suplimentara nu apare pe factura online.


O lista cu locatiile FAN COURIER o puteti vedea 
aici.

In cazul in care clientul nu este gasit la adresa mentionata de acesta, in intervalul orar stabilit de comun acord, curierul va reveni inca o data dupa ce va restabili contactul cu clientul. In cazul in care clientul nu este gasit nici a doua oara comanda va fi anulata si returnata la sediu, clientul urmand sa suporte costurile unei noi livrari, indiferent de valoarea produselor comandate.

Va rugam verificati integritatea fizica a coletelor in momentul in care le primiti de la Fan Courier/ Urgent Cargus in prezenta curierului si cereti intocmirea unui proces verbal de constatare a daunelor daca coletele prezinta urme de deteriorare. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare.


Estimarea Livrarii

Facem tot posibilul sa estimam cat mai corect cand produsele dvs. vor fi livrate. Data estimata a livrarii este influentata de o serie de facturi, incluzand:

- Adresa dvs. de livrare 
- Disponibilitatea produselor comandate
- Optiunea dvs. de livrare
- Preferintele dvs. de livrare (exemplu: livrarea produselor impreuna sau cand fiecare produs devine disponibil)

Zona 0 (localitati cu sediu curier): 24 - 48 ore

Zona 1 & 2 (localitati fara sediu curier): 48 ore.
Daca ziua a doua este sambata, livrarea se va face luni sau urmatoarea zi lucratoare.


 Ridicare produse din Magazin

 Puteti sa comandati online si sa ridicati produsele din magazinele noastre.

 Disponibilitatea produselor pentru ridicare din magazin este in general intre 7 si 10 zile.

 Va rugam sa verificati disponibilitatea produselor sunand la magazinul preferat de dvs.


Urmarire pachet

Pentru a verifica starea comenzii dvs.:

 - autentificati-va pe site-ul nostru si accesati meniul "Istoric Comenzi".

- pentru pachetele expediate prin Fan Courier: pe site-ul Fan Courier www.fancourier.ro folosind formularul de urmarire pachete

 - pentru pachete expediate prin Urgent Cargus: pe site-ul Urgent Cargus https://www.urgentcargus.ro/ folosind formularul de urmarire pachete

 

Garantia produselor

Garantia produselor achizitionate prin magazinele Fly Music cat si de pe site-ul www.fly-music.ro, cu exceptia celor resigilate, conform legii, este de 2 ani de zile de la data cumpararii. Produsele sunt noi in ambalaje originale.

Nu se acorda garantie pentru produse consumabile: pene, fete de toba, bete de toba, cabluri, mufe, stative, corzi si alte produse asemanatoare.

Nu intra sub incidenta garantiei, chiar daca in dreptul produselor se specifica termenul de garantie:

- Partile mobile ale difuzoarelor
- Lichidele de orice fel
- Becurile
- Fetele de toba
- Corzile de chitara
- In general orice tip de consumabil
- Microfoanele descentrate datorita socurilor (scapare din mana)
- Cutiile de rezonanta ale instrumentelor, crapate in urma loviturilor
- Bobine
- Filtrele celon
- Cabluri
- Cinele, corzi, pene
- Gaturile instrumentelor cu corzi, curbate datorita folosirii unor corzi neadecvate (ex. corzi chitara acustica montate pe chitara clasica)
- Piesele de schimb pentru diverse echipamente si instrumente!

Lipsa documentelor

Produsele se prezinta in unitatile service insotite de factura fiscala in original si certificatul de garantie. Lipsa acestor documente atrage iesirea din garantie a produselor!

Lipsa ambalajului original

Ambalajul original nu este obligatoriu, insa clientul isi asuma posibilele daune rezultate in timpul transportului tur-retur a marfurilor, datorate ambalarii necorespunzatoare..
Defectiunile provocate de calitatea curentului

In cazul in care se constata ca echipamentele prezentate in service prezinta defectiuni provocate de supra sarcina electrica, acestea se remediaza doar contra cost. Va sfatuim sa folositi prize de calitate cu impamantare si stabilizatoare de tensiune. Nu folositi in acelasi prelungitor mai multe echipamente cu consum mare de energie.
Microfoanele arse datorita alimentarii necorespunzatoare cu functia +48 V nu beneficiaza de garantie!

Defectiunile provocate de suprasolicitari

Toate defectiunile provocate de suprasolicitarea echipamentelor se repara contra cost. In aceasta categorie intra boxele, amplificatoarele, mixerele amplificate.

Interventia neautorizata

Incercarea de reparare sau modificare a echipamentelor in unitati neautorizate atrage iesirea din garantie a produselor!

Echipamentele utilizate necorespunzator

Echipamentele utilizate in cluburi, discoteci, etc. care sunt aduse in garantie cu defectiuni provocate de praf sau impuritati nu intra sub incidenta garantiei. In aceasta categorie intra ventilatoarele de racire, partile mobile interne si unitatile optice ale playerelor. De asemenea defectiunile provocate mixerelor si echipamentelor de DJ prin lovirea partilor care produc efecte de suntet. Indiferent de cat de incendiara este petrecerea nu uitati ca echipamentul produce acelasi efect indiferent daca il apasati delicat sau il loviti cu violenta.


Returnarea produselor

In cazul in care nu sunteti multumit de un produs il puteti returna in termen de 14 zile de la data livrarii, suportand costurile de retur ale expeditiei; valabil doar pentru persoanele fizice ce au plasat comenzile online sau telefonic. Produselor cumpărate din magazinele noastre fizice nu se aplică termenul de returnare în 14 zile.

Nu se pot returna produse sensibil igienic, cum ar fi: muștiucuri, ancii, căști in-ear, fluierași, ocarine, naiuri, dopuri de ureche, muzicuțe, kazoo, drâmbe, triole (melodica) și camertoane.

Nu se admite returnarea produselor desigilate din categoria CD-uri, DVD-uri, Software sau produse similare cu licente software.

Nu se acepta returnarea pentru produsele care au fost confectionate/comandate dupa specificatiile prezentate de consumator.

In cazul returnarii produsele livrate gratuit de catre Fly Music, clientul este obligat sa suporte cheltuielile de returnare. Costurile implicate cu returnarea produsele care fac obiectul garantiei sunt suportate de client.
Fly Music isi asuma costul transportului porduselor doar daca produsul a ajuns defect la client, clientul fiind obligat sa anunte defectiune in maxim 48 ore.

Produsele trebuie returnare in aceeasi stare in care au fost livrate, in ambalajul original cu toate accesoriile, documentele si etichetele intacte si fara sa prezinte semne de uzura sau deteriorare, in caz contrar, Fly Music avand dreptul de a incasa 20% din valoarea produsului, pentru oricare din motivele prezentate anterior.

Expedierea returului se va face prin acelasi agent/curier prin care a fost livrat produsul. Fly Music va returna clientului contravaloarea produselor returnate in maximum 14 de zile de la data primirii returului.

Fly Music poate refuza returul sau opri un cost de restocare din valoarea produsului returnat, daca se observa ca produsele returnate au deficiente de functionare dataorita utilizarii sau deficiente legate de aspectul fizic al produselor.

Returnarea produselor în garanție:

Produsele in garantie care prezinta defectiuni pot fi returnate atat timp cat indeplinesc toate conditiile specificate in certificatele de garantie, plata expedierii tur-retur fiind suportate de Fly Music.

Reparatia sau inlocuire produselor se va face in 15 zile.


Instructiuni de returnare

Formularul de retur se poate descara apsata acest link sau se pot urma instructiunile de mai jos.

Pasii de mai jos sunt valabili daca aveti un cont pe fly-music.ro. Daca ati plasata o comanda rapida ne puteti solicita pe email sa va cream un cont client pentru a usura procesul de returnare si de a benificia de toate avantajele.

1. Autentificati-va in contul dvs. de pe fly-music.ro

2. Mergeti la "Comenzile mele" sau "Istoric si detalii comenzi"

3. Click pe comanda cu produsele pe care vreti sa le returnati

4. In lista de produse bifati produsele pe care doriti sa le returnati si specificati cantitatea si motivul returnarii.

Apasati 'Initiati procedura de returnare". Noi vom fi notificati de dorinta dvs. de a returna produsele si dupa ce va vom comfirma ca puteti returna produsele veti putea sa tipariti formularul de retur.
5. Dupa ce ati primit notificarea pe email ca produsele se pot returna (stare "In asteptarea coletului") mergeti la "Produse mele returnate" din contul dvs. si tipariti formularul de returnare. Trimiteti acest formular impreuna cu coletul dvs.

Nota: returnarea se poate face doar in intervalul de 14 zile de la data livrarii.

Adresa la care se returneaza produsele este:

Destinatar: Fly Music SRL - Departament Service

Adresa: Str. Roman, nr. 212, Bosanci, cod 727045, Suceava

Nr. Retur: ####

In functie de optiunea dvs., banii proveniti din stornarea produselor returnate se por returna in termen de 14 zile de la primirea coletului de catre Fly Music (va rugam sa specificati contul si banca dvs.) sau pot fi folositi pentru achitarea unui alt produs (va vom elibera un cod voucher ce poate fi folosit oricand la plasarea unei alte comenzi - store credit).

 

Pentru orice nelamuriri, ne puteti scrie la contact@fly-music.ro.


Fly Music
contact@fly-music.ro


a fost adaugat in liste de dorinte

Continua cumparaturile Lista de dorinte